Over Mij

3/23/2014

Mijn Youtube kanaal

Ik ben heerlijk op dreef vandaag. Ik heb mijn oude Youtube kanaal weer opgepakt en heb even een blog aangemaakt. We leven in 2014, dus het kan allemaal. En over mijn Youtube kanaal gesproken... Ik was al zo lang van plan om het weer op te pakken. Want als klein meisje droomde ik al over duizende vieuws en dat de hele wereld aan mijn voeten lag terwijl ze riepen: ''Ilse! Je video's zijn geweldig!''. Ik was twaalf toen. Inmiddels zijn we vijf jaar verder. En daar is ie dan. Mijn Youtube kanaal!


Mijn Youtube kanaal draagt de naam Fuchsia Feather. Ik wilde iets met een kleur doen. Maar omdat groen, geel, blauw, rood, paars zo standaard zijn, heb ik de kleurentabel erbij gepakt. En daar kwam ik op een hele mooie paars/roze getinte kleur uit; Fuchsia! Buiten dat Fuchsia een kleur is, is het ook een bloem. En wel een hele speciale bloem.


Hier de Fuchsia bloem. En wat is er nou zo bijzonder aan deze plant. Nou kijk. Mijn ouders waren vroeger van die typische ''we hebben ons eerste kind'' ouders. Nee, eigenlijk heeft dat niks met die planten te maken. Alleen dat mijn ouders nog twintigers waren, jong dus. Ze hadden net een leuk huisje gekocht en daar moesten dus leuk bloemen in komen. En tot mijn vierde levensjaar heb ik niks anders gezien dan deze Fuchsia bloemen. De hele tuin hing er vol mee! Ze stonden op de grond, in lelijke plastic bruine bloembakken. Ze hingen aan de schutting, in lelijke plastic bruine bloembakken. En ik huppelde dan als klein meisje tussen de Fuchsia planten en zocht naar de knoppen. Die kneep ik dan kapot want dat was gewoon geweldig om je daar mee te vermaken. Nadat we verhuisd waren, werden helaas alle Fuchsia planten verbannen.

Ik heb ook nog Feather in mijn Youtube naam staan. Dit heb ik erin gedumpt omdat ik op mijn 13e een Youtube kanaal gestart had waarop ik echt de meest domste filmpjes dumpte. Ik zat in de 1e klas en ik had een geweldig vak genaamd Engels. En hierbij leerde ik ontzettend veel woorden. Toen ik dit kanaal op mijn 13e startte wist ik geen naam. Dus ik heb mijn Engels boek geopend en heb de woordenlijst doorgenomen. Ik kwam op Feather en vond dat een vreselijk mooi woord. En het mooie was nog, dat woord kwam niet eens voor op heel Youtube! Het duurde meer dan een jaar voordat ik erachter kwam dat je Feather schrijft in plaats van Faether.

In ieder geval. Mijn Youtube kanaal is geboren onder een realistische naam waarvan ik nog steeds check of ik inderdaad alles wel goed geschreven heb. Mijn eerste filmpje heb ik vanmiddag even snel in elkaar gefrutseld van mijn vakantie in Texel afgelopen herfst. Wil je het zien? Nou hier is het dan:



1 opmerking:

  1. Leuk zeg! Ik vind de naam van je kanaal ook geweldig!

    http://www.porcelainskulls.co.nr/

    BeantwoordenVerwijderen