Over Mij

8/22/2014

The Bucket List



Jawel, ook ik heb al jaren een lijst met dingen die ik wil doen in mijn leven. Het is allemaal erg random. Er zitten namelijk kleine, domme dingetjes tussen tot dingen waar ik echt naar verlang. Deze lijst zal in de loop van de dagen/weken/maanden aangevuld worden, en dingen die ik bereikt heb, worden dik gedrukt aangegeven.

- Carnaval vieren in Venetiƫ
- Een scrapbook maken
- Op Thriller kunnen dansen
- Zwemmen in de nacht
- Op vakantie gaan naar een land met zon, zee en een wit strand
- Vrijwilligerswerk doen in een ander land
- Een musical bezoeken
- Een boek schrijven
- Een boek uitgeven
- Een ezel tumblr aanmaken
- Gitaar kunnen spelen
- Phil Collins in het echt ontmoeten
- Een wereld/Europa reis maken
- Naar Disneyland gaan
- Duiken. Bij zo'n rif
- Een camper kopen en helemaal opknappen
- OneRepublic live zien
- Meedoen aan de nieuwjaarsduik
- Verschillende wereldsteden bezocht hebben
- naar Lake Louise in Canada gaan
- Naar Pinkpop gaan
- Het noorderlicht zien
- Een knuffels haken
- In een trein stappen en random ergens naartoe gaan
- Op een cruise gaan
- Een kampvuur maken op het strand
- Mijn rijbewijs halen
- Een zonsverduistering zien
- Een maansverduistering zien
- Naar Zuid-Afrika gaan
- In de geschiedenis van Rome duiken
- Frans vloeiend kunnen spreken
- Duits vloeiend kunnen spreken
- Spaans vloeiend kunnen spreken
- Naar de kerstmarkt in Duitsland
- Random quotes in een random stad ophangen
- Een flessenpost versturen
- Wildkamperen in Noorwegen of Zweden
- Naar een concert van AURORA gaan
- AURORA ontmoeten
- Een keer gaan surfen
- Een sneeuwballen gevecht houden
- Ijsbolletjes nemen die ik nog nooit gehad heb
- Picknicken met vriendinnen
- Een lot kopen
- Naar de Ikea gaan
- Carbid schieten
- Mijn 'Wreck This Journal' afmaken
- Slechte herinneringen opschrijven en verbranden
- Drinken in iemands gezicht gooien (terecht)
- Leren hoe ik proffesionele foto's kan maken
- Een safari maken
- Een dagje rondbrengen op Schiphol
- Naar de kerstmarkt in Londen
- Een leuke DIY maken
- Naar een concert van Mumford&Sons gaan
- Minstens 5 kilo afvallen
- Dansen in de regen
- Sushi maken
- Een klavertje 4 vinden
- Coldplay live zien
- The Script live zien
- Een kat nemen en opvoeden al mn eigen kind
- Een heerlijk, perfect bad nemen
- Basistechnieken van het tekenen leren
- De zonsondergang bekijken op het strand
- Bij een winkel een zak vol schepsnoep kopen
- Iets leuks kopen op Ebay
- Een vreemde taal leren
- Schotland bezoeken
- Mijn haar rood verven
- Een brief schrijven aan mijn toekomstige ik
- Meedoen aan een lipdup
- Meedoen aan een flashmob
- Een muziek quiz houden
- Een dagboek volschrijven
- Fitter en gezonder het jaar 2016 in gaan
- Een rendier aaien
- De Vesuvius beklimmen
- Perfect met mijn haar kunnen omgaan
- Kaartjes krijgen/verzenden op een speciale dag
- Op hakken kunnen lopen
- Geld doneren aan De Donkey Sanctuary
- Een ezel adopteren (op dezelfde bovenstaande site)
- De betekenis en tekst leren van de Macerena.
- Meedoen aan een color run

3 opmerkingen:

  1. Ik heb een rendier geaaid, heel lang geleden inmiddels :D Was in een dierenpark in Zweden, geloof ik :')

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rendieren zijn zo schattig en fluffy en elegant :D
    Ik snap waarom ze rendieren voor de arreslee zetten ipv elanden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga op stage naar Zuid-Afrika!
    Ik wil zelf graag interrailen door Italiƫ en Griekenland en ik wil ook nog een keer naar Pinkpop...

    BeantwoordenVerwijderen