Over Mij

3/23/2014

OVER MIJ


Hoi! Mijn naam is Ilse. Momenteel ben ik 19 jaar oud en woon ik al mijn hele leven lang in een gezellig dorpje te Drenthe. Ik volg momenteel de opleiding Leisure&Hospitality Executive en zit in het eerste jaar. Ook heb ik twee jaar de studie Animatie&Audiovisuele Vormgeving gedaan maar ben hier na twee jaar mee gestopt. Toch heb ik tijdens deze opleiding veel interessante informatie mogen meepakken die ik af en toe weer verwerk in mijn blog. Het zijn absoluut geen twee weggegooide jaren!

Al sinds ik een klein meisje was schreef ik al veel. Omdat ik veel schrijf vond ik wel dat ik hier wat mee moest doen. Het bloggen leek mij altijd al heel interessant en daarom heb ik Het Babbel Historie tot leven geroepen. Al sinds 23 maart 2014 ben ik de trotse eigenaar van deze blog. Mijn blog is vooral heel persoonlijk maar ik schrijf ook veel over lifestyle. Omdat ik naast mijn blog ook een studie volg, heb ik geen vaste tijden waarin ik berichten plaats. Maar natuurlijk probeer ik wel zo veel mogelijk tijd vrij te maken voor mijn blog.

Naast schrijven is ook fotografie een grote hobby van mij. Dit probeer ik ook zo veel mogelijk terug te laten komen in mijn blog. Vrijwel alle foto's op dit blog zijn gemaakt door mijzelf. Ik zou het daarom ook prettig vinden dat de foto's en berichten hier ook blijven. Mocht het nou zijn dat je een foto van mij zou willen lenen dan kan je mij hier altijd over contacteren.


Contact:
hetbabbelhistorie@hotmail.com


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen